Sunday, August 24, 2008

monolog...

saban hari berlalu, aku makin malas nak menulis s'thg untuk blog aku nie.
nak kata takdak idea, banyak ja idea dalam kepala otak aku nih.. cuma nak terjemah dalam bentuk penulisan, tu yang problem skit. pesal ntah..

mungkin aku skarang nie sedang dalam 'zaman kegelapan' kot. semangat tak berapa nak ada, study pun tak berapa nak semangat, menulis pun tak berapa nak semangat, main pun dah tak semangat.(baru aku sedaq, dah lama aku tak turun padang main bola)...

ishk3, teruk, teruk, teruk ~!!!!
(( rasa macam nak hapuskan ja blog nie .. gadget pun dah banyak aku buang.. bebanyak sangat, buat sakit mata n hati ja..))

konklusinya >>>>. wahai diri yang bernama HISYAM..kembalilah kepada yang empunya KEKUATAN.. !!!

1 comment:

Anonymous said...

salam..
astaghfirullah.. nape leh jd mcm ni plak.. siapa or apa yg dh menghilangkn smangat awak ni.. klu brpunca drpd diri sndri, diri sndr jgk la kene cari balik semangat tue.. ingat! Allah sentiasa ada bersama kita.. klu hati rs x sihat, kembalilah pd dia.. k, sedikit nasihat drpd seorang sahabat yg sukakan idea segar n kreatif drpd blog ni.