Tuesday, December 2, 2008

iklan tak berbayar...



" bang!! pakai Maxis ??? " seorang promoter menghampiri aku ketika berada di pasar malam.

"tak. pakai Celcom." aku membalas.


"Hmmm, boleh tukar ke Maxis. tak perlu tukar nombor telefon pun. boleh guna nombor lama." lelaki muda tu cuba mempromosi Maxis kepadaku.

"ya ka? " aku sengaja bertanya.

"sebenarnya saya dah tukar dari Maxis ke Celcom. hehe."

"Ye ke? jahatnya....." balas promoter tersebut.

"jahat ? itulah yang sepatutnya...hahahaha.."

"hmmm, pasal apa abang tukar dari Maxis ke Celcom?"

"sebab kawan ramai yang pakai Celcom.. lagipun murah..."

"Owh..." pemuda tu terpaksa akur..

"OK..terima kasih...." aku terus berlalu..

>> sahabat-sahabat aku di kampus dah ramai yang tukar nombor dari Maxis ke Celcom..

Yang sekarang nie pakai nombor Maxis dan Digi, bila lagi nak tukar ke Celcom???

p/s :- artikel ini ditaja oleh diri sendiri... tiada kena mengena dengan celcom..









1 comment:

pali said...

dari celcom ke T-mobile. hehehe