Saturday, March 28, 2009

aku ingin menulis lagi

sudah lama terpendam hasrat untuk aku kembali aktif menulis seperti dulu.
namun hasrat yang terpendam makin dalam terbenam...

tiada masa...

bukan persoalan ada atau tiada masa. masing-masing mempunyai masa. cuma bagaimana masa itu digunakanlah yang membezakan antara setiap individu

masa yang aku ada untuk menulis, hanya pada lewat malam, setelah waktu siangnya habis di tempat kerja. malamnya pula dengan aktiviti yang lain.

namun apabila bertembung hasrat untuk menulis dan juga keperluan untuk tidur,
aku sering kali akan memilih "lebih baik tidur"

tak seperti dulu. tidur dianggap perkara nombor dua. menulis lebih penting.
Hmm, entah mengapa sekarang aku merasakan, sangatlah rugi jika tidak dapat tidur pada waktu yang sepatutnya digunakan untuk tidur.

benarlah bahawa, Allah telah menjadikan waktu malam untuk hamba2NYA berehat.

jadi, tulisan kali ini hanya untuk memaklumkan bahawa, blog ini akan menjadi sepi kembali. sesepi pemilik hatii ini..

tapi Insyaallah, aku akan terus setia untuk menulis. cuma masanya belum tiba...insyaallah..

DOAKAN.....

1 comment:

MUHAMMAD ASHRAF MOHD SALLEH said...

lit the spirit syam!!
u can do it!