Thursday, July 1, 2010

proposal LOGO MASJID


Gambar di atas merupakan cadangan LOGO MASJID JAMEK TASEK GELUGOR yang akan diutarakan kepada Pengerusi Masjid Jamek.

Dalam perancangan mahu mencadangkan kepada AJK masjid supaya diterbitkan buletin mingguan / bulanan masjid untuk diedarkan kepada ahli qariah. Mahu menawarkan diri untuk menjalankan tugas tersebut. (belum ada apa2 perbincangan lagi setakat ini. Siapkan bahan dulu sebelum berjumpa)

Dah lama tak buat kerja2 sebegini. Kalau dulu jadi admin kepada blog PMIUSM dan terlibat serta memantau buletin PMIUSM (tinta raudah), maka pengalaman tersebut Insyaallah boleh disumbangkan di tempat sendiri. Nama laman blog sudah ada, tapi blognya masih belum wujud. (huh! bagaimana itu..???)

Harap2 cadangan ini diterima oleh pengerusi masjid...

3 comments:

RaJa UmIr YaShA said...

Assalamu'alaikum ust..wah..alhmdulillah..menarik2..teruskan usaha itu..smga dipermudahkan dan sntiasa dlm reha Allah.

Unknown said...

Assalamualaikum saya Hairul Haniff Mustafa B Nor-Rahim yang beralamat no 16,Jalan Sawi 7,Taman Sepadu,13300 Tasek Gelugor,Pulau Pinang dan merupakan salah seorang ahli qaryah masjid Tasek Gelugor ingin memohon jawatan mengendalikan blog masjid tasek gelugor.Saya agak berpengalaman dalam bidang blogging dan tidak kesampaian melihat blog masjid tasek gelugor terbengkalai atau senyap begitu sahaja.Jika boleh, saya mohon daripada tuan untuk berbincang perkara ini bersama-sama tuan pengerusi masjid tasek gelugor iaitu Ustaz Khairul Anuar.Harap Maklum.

H.I.S.Y.A.M.U.D.D.I.N said...

Salam. Saya tak pernah terlibat dengan blog masjid TG. boleh tanya tuan Abd Wahab. boleh cari dia dalam FB... TQ.