Thursday, November 6, 2008

selamat hari lahir..!! baby girl


Petang tadi aku dapat panggilan dari mak..
”kakak dah bersalin..” kata mak.

”alhamdulllah...”

Sepatutnya bukan hari nie...
Pagi tadi, aku sempat YM dengan kakak. Katanya dah dekat. Maybe hari ni atau besok. Tak sangka pulak, petang ni jugak akak dah bersalin..

Syukur sangat2.... dapat baby girl.


Tahniah buat akak dan abg ipar aku. Anak sulung perempuan.
Mak dan bapak pulak dah bergelar atuk n nenek...
Dan aku...
Dapat gelaran paksu..
PAKSU SYAM....... hahaha..

Kalau sebelum nie, hanya anak sepupu aku, si kembar tu yg panggil kat aku ’Pakcu CAM’.. nampak gaya, bertambah lagi sorang.. tapi yang nie masih tak bole cakap ler...

Hmmm...
Aku doakan semoga baby nie kelak akan menjadi srikandi islam, muslimah sejati yang akan bersama2 membela agamanya. INSYAALLAH...

Besaq harapan cek, wahai akak...!!!

Sekali lagi...tahniah atas kehadiran cahaya mata baru dalam keluarga. Semoga kehadirannya membawa seribu satu makna dalam keluarga kita. Ameen..

p/s :- namanya apa ??


No comments: